آ

  • آریاپوران، سعید ساخت و بررسی ویژگی‌های روان‌سنجی پرسشنامۀ خستگی از دلسوزی در مادران دارای کودکان با نیازهای ویژه [دوره 13، شماره 49، 1401، صفحه 81-97]

  • آسوده، مریم ساخت و اعتباریابی پرسشنامه خرد [دوره 13، شماره 49، 1401، صفحه 125-144]

ا

  • ابطحی، معصومه السادات بررسی تاثیر بازی های آموزشی بر اساس مدل برنامه‌ریزی چندبعدی بر کاهش اضطراب و بهبود مهارت های خودیاری [دوره 13، شماره 52، 1402]

  • احمدی، روشن ساخت، اعتباریابی و رواسازی پرسشنامه ارزشیابی کیفیت سامانه مدیریت یادگیری الکترونیکی بر مبنای استاندارد ایزو9126 [دوره 13، شماره 50، 1401، صفحه 87-112]

  • احمدراد، فرید ساخت و رواسازی مقیاس اعتیاد به شبکه های رسانه‌ی اجتماعی در ایران (SMSAS-IR) [دوره 13، شماره 51، 1402، صفحه 164-184]

  • اخوان تفتی، مهناز ساخت و آزمایش گرافیک متحرک آموزشی جهت بهبود کارکردهای اجرایی در کودکان دارای اختلال یادگیری [دوره 13، شماره 52، 1402، صفحه 62-89]

  • ایرانی، فایزه ساخت و آزمایش گرافیک متحرک آموزشی جهت بهبود کارکردهای اجرایی در کودکان دارای اختلال یادگیری [دوره 13، شماره 52، 1402، صفحه 62-89]

  • ارشاد، طیبه میزان توجه سند برنامه درسی ملی جمهوری اسلامی ایران به ارزشیابی دانش آموزان در درس تربیت‌بدنی [دوره 13، شماره 50، 1401، صفحه 33-54]

  • ایزانلو، بلال روبریک سنجش کلاسی عادلانه: برازش مدل چندبعدی پاسخ مدرج [دوره 13، شماره 49، 1401، صفحه 31-51]

  • ایزانلو، بلال تعیین ویژگی‌های روان‌سنجی و تغییرناپذیری اندازه گیری مقیاس پاسخگویی و عدم حساسیت ادراک‌شده [دوره 13، شماره 51، 1402، صفحه 6-44]

  • اصل دهقان، فاطمه ویژگی‌های روان‌سنجی پرسشنامه ارزش‌های اخلاقی در دانشجویان ایرانی [دوره 13، شماره 51، 1402، صفحه 46-68]

ب

  • باقری، خسرو روبریک سنجش کلاسی عادلانه: برازش مدل چندبعدی پاسخ مدرج [دوره 13، شماره 49، 1401، صفحه 31-51]

  • برجعلی، احمد روایی و پایایی نمرات بدست آمده از مدل نظریه سوال پاسخ ترستونی در آزمون های گزینه- بایست [دوره 13، شماره 49، 1401، صفحه 7-29]

  • بنی اسدی، علی روبریک سنجش کلاسی عادلانه: برازش مدل چندبعدی پاسخ مدرج [دوره 13، شماره 49، 1401، صفحه 31-51]

ج

  • جدیدی، محسن ساخت و رواسازی مقیاس اعتیاد به شبکه های رسانه‌ی اجتماعی در ایران (SMSAS-IR) [دوره 13، شماره 51، 1402، صفحه 164-184]

چ

  • چراغ ملایی، لیلا ساخت و آزمایش گرافیک متحرک آموزشی جهت بهبود کارکردهای اجرایی در کودکان دارای اختلال یادگیری [دوره 13، شماره 52، 1402، صفحه 62-89]

ح

  • حاجی حیدری، زهرا ویژگی‌های روان‌سنجی مقیاس عشق مشفقانه به انسانیت در نوجوانان [دوره 13، شماره 52، 1402، صفحه 42-61]

  • حامدی، مینا طراحی یک آزمون اندازه واژگانی مبتنی بر واژه‌های پایه زبان فارسی [دوره 13، شماره 50، 1401، صفحه 55-85]

  • حیدری، محمد تدوین و اعتباریابی مقیاس راهبردهای توسعه هندبال ایران [دوره 13، شماره 49، 1401، صفحه 53-80]

  • حسینی، محیا فراتحلیل اثربخشی آموزش تربیت جنسی بر متغیرهای روانشناختی [دوره 13، شماره 50، 1401، صفحه 113-132]

  • حمیدی، فریده ساخت، عامل یابی و روایی سنجی مقیاس‌فرهنگ پذیری برای دانش‌آموزان دوزبانه ایرانی [دوره 13، شماره 52، 1402، صفحه 90-111]

خ

  • خدایی، ابراهیم روبریک سنجش کلاسی عادلانه: برازش مدل چندبعدی پاسخ مدرج [دوره 13، شماره 49، 1401، صفحه 31-51]

ر

  • رافضی، زهره بررسی ویژگی های روان سنجی فرم کوتاه مقیاس خودشیفتگی پنج عاملی(FFNI-SF): نسخه ایرانی [دوره 13، شماره 52، 1402، صفحه 112-145]

  • رحیمی، ریحانه برآورد تعداد خوشه‌ها در تکنیک طبقه‌بندی ماتریس‌های نامنفی [دوره 13، شماره 50، 1401، صفحه 133-150]

  • رضایی، سحر ساخت و اعتباریابی پرسشنامه هوش خانواده [دوره 13، شماره 49، 1401، صفحه 99-123]

  • رضایی، فاطمه ساخت و بررسی ویژگی‌های روان‌سنجی پرسشنامۀ خستگی از دلسوزی در مادران دارای کودکان با نیازهای ویژه [دوره 13، شماره 49، 1401، صفحه 81-97]

  • رضاییان فرجی، حمید ویژگی‌های روان‌سنجی پرسشنامه ارزش‌های اخلاقی در دانشجویان ایرانی [دوره 13، شماره 51، 1402، صفحه 46-68]

  • رضائی، منوچهر تعیین ویژگی‌های روان‌سنجی و تغییرناپذیری اندازه گیری مقیاس پاسخگویی و عدم حساسیت ادراک‌شده [دوره 13، شماره 51، 1402، صفحه 6-44]

ز

  • زاده محمدی، فاطمه ویژگی‌های روان‌سنجی نسخه فارسی پرسشنامه تنظیم هیجان تحصیلی [دوره 13، شماره 51، 1402، صفحه 102-123]

س

ش

  • شهلایی، جواد تدوین و اعتباریابی مقیاس راهبردهای توسعه هندبال ایران [دوره 13، شماره 49، 1401، صفحه 53-80]

ص

  • صابری زفرقندی، محمد صابر ساخت و رواسازی مقیاس اعتیاد به شبکه های رسانه‌ی اجتماعی در ایران (SMSAS-IR) [دوره 13، شماره 51، 1402، صفحه 164-184]

  • صالحی، کیوان روبریک سنجش کلاسی عادلانه: برازش مدل چندبعدی پاسخ مدرج [دوره 13، شماره 49، 1401، صفحه 31-51]

  • صحرایی، رضا مراد طراحی یک آزمون اندازه واژگانی مبتنی بر واژه‌های پایه زبان فارسی [دوره 13، شماره 50، 1401، صفحه 55-85]

  • صفانیا، علی محمد میزان توجه سند برنامه درسی ملی جمهوری اسلامی ایران به ارزشیابی دانش آموزان در درس تربیت‌بدنی [دوره 13، شماره 50، 1401، صفحه 33-54]

ط

  • طیرانی راد، علی روایی و پایایی نمرات بدست آمده از مدل نظریه سوال پاسخ ترستونی در آزمون های گزینه- بایست [دوره 13، شماره 49، 1401، صفحه 7-29]

ع

  • عباسی، ناصر تعیین ویژگی‌های روان‌سنجی و تغییرناپذیری اندازه گیری مقیاس پاسخگویی و عدم حساسیت ادراک‌شده [دوره 13، شماره 51، 1402، صفحه 6-44]

  • عبداللهی، عباس ویژگی‌های روان‌سنجی مقیاس عشق مشفقانه به انسانیت در نوجوانان [دوره 13، شماره 52، 1402، صفحه 42-61]

  • عبداله زاده رافی، مهدی ساخت و بررسی ویژگی‌های روان‌سنجی پرسشنامۀ خستگی از دلسوزی در مادران دارای کودکان با نیازهای ویژه [دوره 13، شماره 49، 1401، صفحه 81-97]

  • عزیزی، اعظم ساخت، عامل یابی و روایی سنجی مقیاس‌فرهنگ پذیری برای دانش‌آموزان دوزبانه ایرانی [دوره 13، شماره 52، 1402، صفحه 90-111]

  • عسگری، محمد برآورد تعداد خوشه‌ها در تکنیک طبقه‌بندی ماتریس‌های نامنفی [دوره 13، شماره 50، 1401، صفحه 133-150]

  • علیزاده، ولی تدوین و اعتباریابی مقیاس راهبردهای توسعه هندبال ایران [دوره 13، شماره 49، 1401، صفحه 53-80]

غ

  • غضنفری، غلام رضا بررسی ویژگی های روان سنجی فرم کوتاه مقیاس خودشیفتگی پنج عاملی(FFNI-SF): نسخه ایرانی [دوره 13، شماره 52، 1402، صفحه 112-145]

ف

  • فتحی آشتیانی، علی ویژگی‌های روان‌سنجی نسخه فارسی پرسشنامه تنظیم هیجان تحصیلی [دوره 13، شماره 51، 1402، صفحه 102-123]

  • فراهانی، ابوالفضل میزان توجه سند برنامه درسی ملی جمهوری اسلامی ایران به ارزشیابی دانش آموزان در درس تربیت‌بدنی [دوره 13، شماره 50، 1401، صفحه 33-54]

  • فرخی، نورعلی روایی و پایایی نمرات بدست آمده از مدل نظریه سوال پاسخ ترستونی در آزمون های گزینه- بایست [دوره 13، شماره 49، 1401، صفحه 7-29]

  • فرخی، نورعلی کاربرد مدل دو پارامتری لوجیت آشیانه‌ای در شناسایی منابع DIF در سؤال‌های چندگزینه‌ای [دوره 13، شماره 51، 1402، صفحه 124-163]

  • فرشادفر، سیمین بررسی تاثیر بازی های آموزشی بر اساس مدل برنامه‌ریزی چندبعدی بر کاهش اضطراب و بهبود مهارت های خودیاری [دوره 13، شماره 52، 1402]

  • فلسفی نژاد، محمدرضا روایی و پایایی نمرات بدست آمده از مدل نظریه سوال پاسخ ترستونی در آزمون های گزینه- بایست [دوره 13، شماره 49، 1401، صفحه 7-29]

  • فلسفی نژاد، محمد رضا کاربرد مدل دو پارامتری لوجیت آشیانه‌ای در شناسایی منابع DIF در سؤال‌های چندگزینه‌ای [دوره 13، شماره 51، 1402، صفحه 124-163]

ق

  • قیاسی، سمیه ویژگی‌های روان‌سنجی مقیاس عشق مشفقانه به انسانیت در نوجوانان [دوره 13، شماره 52، 1402، صفحه 42-61]

  • قائمی، فاطمه بررسی ویژگی های روان سنجی مقیاس استرس والدگری در مادران کودکان اوتیستیک [دوره 13، شماره 51، 1402، صفحه 70-101]

ک

  • کرد نوقابی، رسول ساخت و اعتباریابی پرسشنامه خرد [دوره 13، شماره 49، 1401، صفحه 125-144]

  • کریمی، مرضیه بررسی ویژگی های روان سنجی مقیاس استرس والدگری در مادران کودکان اوتیستیک [دوره 13، شماره 51، 1402، صفحه 70-101]

  • کریم خانی، فاطمه ساخت و رواسازی مقیاس اعتیاد به شبکه های رسانه‌ی اجتماعی در ایران (SMSAS-IR) [دوره 13، شماره 51، 1402، صفحه 164-184]

گ

  • گودرزی، محمود ساخت و اعتباریابی پرسشنامه هوش خانواده [دوره 13، شماره 49، 1401، صفحه 99-123]

م

  • محمدی، بهاره ساخت، اعتباریابی و رواسازی پرسشنامه ارزشیابی کیفیت سامانه مدیریت یادگیری الکترونیکی بر مبنای استاندارد ایزو9126 [دوره 13، شماره 50، 1401، صفحه 87-112]

  • محمدی پور، محمد بررسی ویژگی‌های روان‌سنجی پرسشنامه هویت یادگیری دیجیتالی معلمان [دوره 13، شماره 50، 1401، صفحه 7-32]

  • مشتاقیان ابرقوئی، حسن کاربرد مدل دو پارامتری لوجیت آشیانه‌ای در شناسایی منابع DIF در سؤال‌های چندگزینه‌ای [دوره 13، شماره 51، 1402، صفحه 124-163]

  • مشکوه، مریم ساخت، عامل یابی و روایی سنجی مقیاس‌فرهنگ پذیری برای دانش‌آموزان دوزبانه ایرانی [دوره 13، شماره 52، 1402، صفحه 90-111]

  • مطهری فر، فرشته فراتحلیل اثربخشی آموزش تربیت جنسی بر متغیرهای روانشناختی [دوره 13، شماره 50، 1401، صفحه 113-132]

  • مقدم‌زاده، علی برآورد تعداد خوشه‌ها در تکنیک طبقه‌بندی ماتریس‌های نامنفی [دوره 13، شماره 50، 1401، صفحه 133-150]

ن

  • نصری، صادق بررسی ویژگی های روان سنجی مقیاس استرس والدگری در مادران کودکان اوتیستیک [دوره 13، شماره 51، 1402، صفحه 70-101]

  • نیک بخش، رضا میزان توجه سند برنامه درسی ملی جمهوری اسلامی ایران به ارزشیابی دانش آموزان در درس تربیت‌بدنی [دوره 13، شماره 50، 1401، صفحه 33-54]

  • نورالهی، شبنم بررسی ویژگی‌های روان‌سنجی پرسشنامه هویت یادگیری دیجیتالی معلمان [دوره 13، شماره 50، 1401، صفحه 7-32]

ی

  • یعقوبی، ابوالقاسم فراتحلیل اثربخشی آموزش تربیت جنسی بر متغیرهای روانشناختی [دوره 13، شماره 50، 1401، صفحه 113-132]

  • یونسی، جلیل برآورد تعداد خوشه‌ها در تکنیک طبقه‌بندی ماتریس‌های نامنفی [دوره 13، شماره 50، 1401، صفحه 133-150]

  • یونسی، جلیل کاربرد و ملاحظات روش شناختی نگرش‌سنجی نبضی در پیمایش‌های سازمانی [دوره 13، شماره 52، 1402، صفحه 6-40]

login